Jobb, jobb och åter jobb.....

Det utannonserade glöggkvällen blev tyvärr inställd för att jag blev utringd att jobba på Coopan då en kollega var sjuk. Superskoj! Det är roligt att komma till en arbetsplats där man känner alla. Jag älskar mitt nya jobb som fröken men det är alltid kul att rycka in på Coop ibland. Dessutom ger det lite extra cash, vilket behövs så här i juletider. Jag har jobbat 13.45-22.00 och innan dess var jag på skolan och jobbade. Imorgon tänkte jag börja redan klockan sex för att få gå hem tidigare och hinna handla lite julklappar med resten av Piteå :) 

Eftersom att jag har jobbat tio timmar idag var jag tvungen att fixa hundvakt. Super duper dunder snälla T ställde såklart upp. Tack, tack och åter tack för det gumman. Chappe är helt knäckt, det märks att han har haft roligt tillsammans lilla grisen.  Tomten har varit här och lämnat en julklapp, jag svänger förbi med den imorgon.....

Till sist ett meddelande till er som jag hade tänkt dricka glögg med, jag återkommer under mellandagarna.....

Tack och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0