Karriärbyte!!

För er som undrar så är det nu bestämt att jag ska ut på turne med dansbandet Åsa-Mariaz (aka unezz) Jag kommer att främst satsa på att spela blockflöjt och huvudnumret kommer att vara låten Vandraren av Nordman. Turnén kommer att starta i Lycksele jag meddelar när biljettsläppet sker.

Utöver detta så kommer JAG med artistnamnet Fiaz även att agera förband där hela numret kommer bestå av en enda lång vissling.

Håll tummarna att vi får vara med i dansbandskampen nästa år !!!!!!!!!

Detta inlägg är tillängnat Åsa-Mariaz frontfigur

.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fantastiskt, var köper man biljetter? Den där visslingen låter mest intressant tycker jag! :)

2008-12-17 @ 11:31:32
URL: http://sofiasvammel.blogg.se/
Postat av: Theres

Spännande, jag ska hålla tummarna för er! Lycka till med nya karriären. Var inte rädd för att misslyckas!



Kram!!!

2008-12-17 @ 11:49:29
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Det är lugnt, han har haft ögonrinnande innan R hämtade er. Men Milton hade de ju på hundkursen så det kanske är där båda har blivit smittade. Jobbet nu !! Kram.

2008-12-18 @ 13:46:02
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Åsa-Mariaz

Tack för det fina inlägget!

jag känner verkligen att det är vår tur nu. Jag tror stenhårt på upplägget med dig som förband med Supervisslingen och sen som inhopp och ärad gäst i Åsa-Mariaz program. Det kan inte annat än bli succé!!!

2008-12-18 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0