Vad ska man göra?

Chappe är världens bästa, men idag har han inte varit värd många kronor! Han har en tendens att springa iväg då jag är hos mina föräldrar i Rosvik. Idag då jag, yrvaken, runt halv åtta på morgonen skulle gå ut och rasta de små kräken fick han för sig att sticka. Oftast brukar han bara springa ner till grannen men nu sprang han åt andra hållet. Jag misstänker att han har varit Oppa Bergåsa för att se om dexter var hemma. Spåren efter honom visade på detta. Jag tänker gå dit senare dock och störa J och M i arbetet, eller så kan jag kidnappa deras hudar och gå en prommis med dem.

Idag ska jag på födelsedagskalas, ett lite annorlunda kalas. Det bjuds inte på tårta utan på sushi! Mycket trevligt eftersom jag inte är så mycket för tårta men älskar sushi!



Mums!

Grattis på din födelsedag B !

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Bea

Balkan brinner på dig också! :)



Hur går det med uppdateringarna? ;) och mina kort? Inte för att tjata...

2009-02-23 @ 21:39:25
URL: http://mittlivminafunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0