Off we go!!!

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade lite bakis efter en alldeles för trevlig kväll igår :) Det blev en sväng på krogen eftersom jag hade fått en sådan fin kjol som som min vän J hade sytt åt mig vilken jag naturligtvis var tvungen att visa upp :) Hon hade roffat åt sig en av mina gamla trasiga kjolar och skapat ett mönster av den och sytt en ny. J tycker att jag har alldels för mycket svart så det blev en orange kjol, super snygg, jag behöver ingen karl nu för jag är alldeles kär i min nya superdupersnygga kjol av märket Hard Helga Schweden :)

Hur som haver, söndagen har tillbringats en del framför TVskärmen eftersom jag är ett stort fan av skidtävlingar, alpint, längd eller skidskytte spelar ingen roll bara de har skidor på tassarna. Heja Helena Jonsson!

Jag och T har självklart hunnit med en skogspromenad på Pitholm. Ingen helg är komplett utan att bästisarna Grisen och kräket får busa av sig. De små chramtrollen har en tendens att springa bort ifrån oss. Här kommer lite bilder på hur gärna de vill ifrån oss.



Lugna och fina väntar de på att få starta.



Off we go!!                 



Snygg!!         

Tack och hej.                                                      

Kommentarer
Postat av: Jenny.

UTMANAD !! :0)

2009-01-26 @ 17:16:59
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0