I brist på annat!!

Utmaningens regler!
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du? Sofia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Skål!
3. Flicknamn: Sara
4. Pojknamn: Sven
5. Yrke: Simlärare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Sandal
8. Mat: Soppa
9. Sak i badrummet: Schampoo
10. Plats/stad: Sofia !! Stockholm då om jag inte fick skriva mitt eget namn :) Då jag var liten Då skulle jag flytta till     Sofia, köra en FIAT och ha en hund som hette Fia, så så vet ni!
11. En orsak att vara sen: Starr
12. Något man skriker: Stanna
13. Film: Sex and the city
14. Något man dricker: SPRIT!!
15. Band: Svenne Rubins
16. Djur: Storpudel
17. Gatunamn: Spelmansvägen
18. Bil: SAAB
19. Sång: Snälla Snälla
20. Känd person: Sarah Dawn Finer

JAg kom på många lite mer oppassande alternativ, bland annat på fråga 11 men jag tänkte att man vet aldrig om någon yngling surfar in här, därför blev svaret Starr istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0