Konsten att göra en J :)

Min kära vän och bloggkompis J är superduktig på att lägga upp bilder på saker hon inhandlar, vilket är kul att läsa plus att man får en massa rolig inspiration av det! Idag tänkte jag göra detsamma.

Jag har idag gjort en heldag på stan med B, Vi fikade, köpte sprit, garn och ett par nya SKOR!!!!!!!!! :)  Min bror gifter sig till sommaren och jag har idag hittat ett par skor till bröllopet, NICE!!!!  För övrigt så hatar jag att köpa skor eftersom att mina fötter är alldeles för  stora, jag undrar vad jag gjort för illa i mina tidigare liv för att få dras med dessa klumpedunsar till fötter. Men idag hittade jag den, superskorna! Stilrena och sköna och de passade till mina dasslock till fötter :)



Snygga!! Stilrena till ett bröllop. Nu återstår bara att se om jag kan gå i dem, men men vad gör man inte för sin bror och blivande svägerska.

Tack och hej, nu ska jag övningsgå!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nice!

2009-03-28 @ 17:12:41
Postat av: Jenny.

Snygga !! Och det är bara att träna hemma, som ja ser att du har gjort med disken. ;0) Kram !!

2009-03-30 @ 00:29:00
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0