Pitholm & Friends

Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg, detta beror på att senaste tiden har mest bestått av jobb, jobb och jobb. Det har dock hunnits med två prommisar på Pitholm där både hund och matte fått motion. Det har varit så underbart vårväder, jag mår så bra av våren. Det är min favorit årstid!! Idag, på min första lediga dag på nio, har jag och S varit ute på en morgonprommis ute på fårösundet. Det är så coolt att bo mitt i stan men ändå bara ha fem minuters promenad ut till landet, kan det bli bättre?

Självklart måste jag uppdatera med lite bilder på de små kräken :) Chappe och kompisarna Cato och Viggen. Viggen gör debut på FiasFunderingar. Han är en Vit storpudel med attityd :) En cool kille som som spelar tuff ibland men är jättesnäll och dessutom en riktig spårmaskin. Bilderna är från då jag och K var ute på en promenad i torsdags.



Snygg



Full fart i djupsnön

Chappe och Cato har också fått möjlighet att busa av sig en sväng, och vad är ett inlägg utan lite catoboy?



De har inte alltid koll på högerregeln de små grabbarna. Bilden till höger visar en av många krockar.

Nu ska jag packa ihop en matsäck för det blir en dag i skogen, Jag, K med familj och grabbarna grus ska och grilla lunch ute i det fria.

Kommentarer
Postat av: T

Jag blir så avis på dig. Fika i skogen... buhuuu !!

Blir det nått imorgon? Viggen har en lika fin leverfärgad nos som Cato har. Lika som bär !!



Kramar

2009-03-03 @ 18:24:55
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0