Dagens Chappe!


Idag har varit en bra dag, Chappe och Cato har fått busa i skogen, dessutom så gick inte jag och T vilse denna gång :) Efter prommisen så vankades det jullunch på coppan, gratis är gott! Jag fick dessutom en julklapp från Konsum Norrbotten. Tack för det, det hade jag inte räknat med så det var en trevlig överaskning.

Grattis R på födelsedagen! Nu är du lika klok som mig, det måste kännas tryggt :)

Nu ska här städas och pynta julgran. Jag har noll julkänsla i år vilket innebär att jag tycker att  vi kan hoppa över julen i år. Sorry alla julälskare!  Jag hoppas dock på att få lite julstämning med en glittrande gran i hörnet.

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Theres

Kanske lite julmusik kan hjälpa. Vad tror du?

2008-12-19 @ 17:10:37
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag å Idis har kollat in Kerstin!! - Jag vill se meeej schäshtin!! ropar Idis glatt!! =)

2009-01-04 @ 11:03:43
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0