Glöggparty....

Tack M för en underbar kväll igår med glögg och mycket annat gott som du dukat upp. Som vanligt då du ordnar party så är det bra fixat. Jag fick en julklapp av M, spännande!!

Idag har det varit julavslutning på jobbet. Glöggparty igen och massor med gott julgodis, mums:) Det var en tävling och jag tror att jag kom sist :( 

Det var fel på frågorna!  Är det någon som vet hur många gram skinka medelsvensson äter per år? eller hur många lite julmust som säljs under december månad i sverige? Jag borde vunnit !!!!!!!!! Nej, jag är inte bitter!!!!!!!! men men, jag fick en julklapp där med :)

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Det bara spurtar in inlägg här! Go girl! Inte som hos ng annans blogg.. host harkel..

Såg att Chappe också är lite krasslig, verkar vara något som går. Dexter har också varit lite förkyld (som matte), men fnyser mest och är bara liite lugnare än vanligt (med betoning på liiiite). Ingen fara på torpet alltså. Hoppas du fick bra och användbara julklappar iallafall på jobbavslutningen (sorry att det gick dåligt på tävlingen, synd att man inte kan googla i stridens hetta..)!



Kram/Maria

2008-12-18 @ 20:17:16
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0