Jaktlyckan....

....infann sig aldrig men det blev en trevlig stund ute i det fria. Idag åkte jag och tre vänner till en mindre ö med höga förhoppningar om att få bära hem lite rådjurskött. Planen var att U och D skulle sitta på en udde medan jag och T vandrade runt en ö med hundarna (Chappe och Cato) för att skrämma fram rådjur till grabbarna, men inte ett djur!!! Hundarna, jag och T fick motion i alla fall :)

Nyårsplanerna är i fullgång, Det blir lite festligheter hemma hos kompisarna J och S. Knytkalas, där jag står för förrätten. Jag ska göra en rulltårta med kallrökt lax och räkor. Gott, snyggt och enkelt, kan det bli bättre?!?

Gott nytt år till er alla



Kommentarer
Postat av: Anna

Gott Nytt År på dej oxå! Kramar

2008-12-31 @ 01:00:54
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0