Snurrig i saffranskakan.....

Idag har jag lite mer förvirrad än vanligt. Ni som känner mig vet att jag har en tendens att vara aningens förrvirrad ibland.  Min plånbok och mina nycklar är aldrig där jag senast lämnade dem och mobilen, den tror jag absolut har egna ben, för den är aldrig där jag VET att jag lämnade den sist.

Dagens projekt förutom arbete är att baka en saffranskaka med äpplen till kompisen M som ska ha glögg- och surrkväll imorgon.  Eftersom jag tänk igenom detta så var jag väl förberedd med att jag måste köpa mjöl, vilket jag även gjorde påväg hem från jobbet. Då jag kom hem och packade upp kom jag ihåg att jag har glömt att köpa äpplen så det var bara att knata iväg till Coopan och handla ytterligare en gång. En stund senare var det dags att börja baka. Det gick inte så bra eftersom att jag glömt köpa smör........

........ om ni undrar var jag håller hus så är jag och handlar smör på Coopan och ni, håll tummarna att jag hittar hem så jag inte förvirrar bort mig ännu mer, Det räcker med att jag och T gick vilse i skogen igår :)

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du förvirrad!?! Aldrig! :)

2008-12-17 @ 11:30:09
URL: http://sofiasvammel.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Heyhey. Checka out min blogg! :)

2008-12-17 @ 11:36:32
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja du, du är förvirrad och jag är tidsoptimist. Bra team tycker jag. Då kan man hamna lite varstanns här i livet.

2008-12-17 @ 11:53:16
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0