Hunden som inte finns....

Idag har jag varit på hundträning i ridhuset på Grans i öjebyn, med mig hade jag J och Sally som är en Olde English bulldog. Jag och några av mina kära vänner har haft några diskussioner om denna ras ens existerar, vi fick båda rätt. J och T om att den inte är godkänd som egen ras och jag om att jag inte håller på att bli tokig utan jag har faktiskt träffat en livs levande!

Olde English bulldog är vanlig i USA (där kan den även registreras som egen ras och inte som blandras som i skandinavien) och i Finland enligt experten J, mer om rasen kan ni läsa här.

Hur som haver så är Sally supersnygg och hur go och charmig som helst. Här kommer några bilder.



Cool brutta



Stilig!!

Kommentarer
Postat av: Anna

du har rätt!! det var en snygg en! annars funderar vi på att ta en afterwork med tjejerna om du vill va me??

2009-01-20 @ 08:47:41
URL: http://flitigalisa.blogg.se/
Postat av: T

Hehe, jag ger mig! Gud så söt liten vovve. Liten?



Kram!!!

2009-01-21 @ 19:58:15
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0