Utmanad!

Utmaning.


Jag har då blivit utmanad av Jenny

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

1. Jag manglade vänster hand i en stor mangel som barn, som tur var var jag bara fyra år så alla lederna är kompakta. Jag manglade handen upp till knogarna. ajaj! Det enda som syns efter detta är att mina fingrar är lite sneda och naglarna växer lite snett.

2. Jag har spelat blockflöjt länge! Jag tog lektioner varje vecka, minst en gång i veckan i nio år. Jag är en hejjare på basblockflöjt och klassisk musik av Händel (stavning?!?!) trots en manglad hand.

3. Jag tycker inte om katter, det kan ha och göra med att min lilla kanin Stampe blev uppäten av en katt. Traumatiskt för en åtta åring.

4. Jag ÄLSKAR att fiska! Det är det intresse som kommer efter hunderiet.

5. Jag hatar avocado

6. JAg gör världens godaste Capirinja och Mohito (stavning igen ?!?!) Det ska jag bjuda på vid nästa vinkväll.

7. Jag kommer ALLTID i tid.

Jag utmanar Maria, jag vet att du redan har gjort den men det har inte jag läst. Bea, Bobban, svammelsofia och kusinvitamin.


Kommentarer
Postat av: J.

VIIIIIIIIIIIINKVÄLL !! JAAAAAAAAAAAAAAAAA. ;0)

2009-01-26 @ 23:36:29
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Kajsa

jag säger bara.. Stampe R.I.P... jag hoppas Larsa styrde upp katten till lapphandskar!

2009-01-26 @ 23:42:11
Postat av: Anonym

Jag försöker fortfarande ignorera utmaningen...

2009-01-29 @ 19:55:14
URL: http://mittlivminafunderingar.blogspot.com
Postat av: m

gör du den med cachaca sprit(sockerrörs sprit) eller?,,,,,för om du gör den med vodka så heter den caipirinhoschka och inte caipirinha,den e hur som helst godare med cachaca,,,,,

2009-02-09 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0