Din röst räknas!!!

.... men endast om du går och röstar!!!  Så gå och rösta!!!

Min kära vän
T uttryckte vikten av DIN röst på ett bra sätt på sin blogg därför tänker jag citera henne.

Jag tänker inte säga vad jag tycker ni ska rösta på men kasta inte bort er röst, det är vad jag vill säga. Tänk på att EU påverkar oss mycket, det är därifrån vi har fått 11 timmars nattvila regeln. Raka gurkor. Max en månads hållbarhet på ägg. Plus andra mindre betydelsfulla saker ;0)
   Vad jag vill ha sagt är att vare sig vi vill eller ej så är vi med i EU och det påverkar oss mycket vare sig vi vill det eller ej. Välj någon (person eller parti) som du tror kan föra fram dina åsikter. För om inte du gör det så gör någon annan det åt dig. Fast kanske inte så bra.

Klok är hon den där T, eller hur?

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja mycket klok!



Lycka till imorron!!!!

2009-05-23 @ 22:57:32
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0